ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ و ننگرهار

Directorate of Information and Culture of Balkh and Nangarhar
Directorate of Information and Culture of Balkh and Nangarhar

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ و ننگرهار

 

 

بورد تعیینات خدمات ملکی بتعداد (۲ بست) رتبه دوم  وزارت اطلاعات و فرهنگ را جهت استخدام کارکنان شایسته به اعلان رقابتی مجدد می‌ سپارد.

علاقمندان واجد شرایط،‌می‌توانند فورمه های درخواستی را به صورت آنلاین از وبسایت کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی از طریق لینک (www.iarcsc.com ) ارائه نمایند.

هنگام درخواست شماره بست مورد نظر را از پایین کاپی نموده در بخش مربوط فورم آنلاین درج نمائید.

شماره

عنوان بست

شماره بست

۱

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ

۰۵۸۹-۲

۲

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت ننگرهار

۰۵۹۰-۲

 

 

 

مشخصات بست:

عنوان بست:               ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ و ننگرهار

بســــت:                     دوم

تعداد بست:                 (۲)

وزارت/اداره:              وزارت اطلاعات و فرهنگ

گزارشده به :                  مقام وزارت

گزارش گیر از:   پرسونل تحت اثر

تاریخ نشروختم اعلان:    ۰۴/۰۲/۱۳۹۸ الی ۱۲/۰۴/۱۳۹۸

هدف وظیفه:

مدیریت و نظارت از امور فرهنگی، هنری، اطلاعاتی در مطابقت به قوانین، مقررات، استراتیژی و پالیسی های وزارت اطلاعات وفرهنگ درهمسویی با عرف ،عنعنات ملی وتاریخی کشور و ولایت مربوطه.

 

مسؤلیت های وظیفوی:

1.                 طرح و ترتیب پلان کاری ربعوار و سالانه ریاست در مطابقت به پلان استراتیژیک وزارت به منظور نیل به اهداف تعین شده.

2.                 مدیریت و نظارت از تطبیق قوانین، مقررات، و پالیسی های وزارت در بخش های کاری مربوطه بمنظور  بهبود امور و اجراات مؤثر درتطبیق پلان ها و برنامه ها در ولایت مربوطه.

3.                 تشخیص و شناساندن ارزش های ملی، میراث های فرهنگی و جاذبه های سیاحتی ولایت مربوطه به منظور تقویت صنعت توریستی.

4.                 توسعه صنعت توریزم و جلب سیاحین در ولایت مربوطه به منظور معرفی فرهنگ و افزایش عواید کشور.

5.                 فراهم آوری تسهیلات خدمات توریستی برای بازدید کننده گان از ساحات باستانی، جاذبه های طبیعی و میراث های فرهنگی.

6.                 مدیریت و نظارت از حفظ و نگهداری میراث های فرهنگی، غنامندی داشته های فرهنگی، گسترش و تنوع فرهنگی به منظور رشد و تقویت فرهنگ ملی کشور.

7.                 رشد و تقویت رسانه ها جهت اطلاع رسانی و اگاهی اذهان عامه و نظارت از عملکرد رسانه های دولتی و خصوصی در مطابقت به قوانین نافذه.

8.                 طرح و ترتیب پالیسی ملی برای جوانان مبتنی بر اساسات دین مقدس اسلام و ارزشهای ملی وبین المللی و نظارت از تطبیق آن و مساعد ساختن زمینه مشارکت گسترده و حضور فعال جوانان در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی.

9.                 تنویر اذهان عامه در راستای نهادینه ساختن ارزش های فرهنگی، حقوق بشری، تامین امنیت، منافع ملی و مصالح علیای کشور.

10.             تهیه وترتیب اسناد آبدات تاریخی جهت شمولیت درلیست میراث های جهانی وفراهم آوری زمینه های مناسب جهت حفظ و ترمیم آبدات تاریخی.

11.             فراهم نمودن زمینه فعالیت مراکز فرهنگی-هنری به منظور فعالیت های فرهنگی و حمایت از تنوع فرهنگی، هنرمندان و بزرگ داشت از شخصیت های هنری و نشر آثار مربوطه.

12.             تأمین ارتباط با واحد های محلی اداری درولایت مربوطه ، فعالین جامعه مدنی ، مقام ولایت به منظور هماهنگی درتجلیل از روز های تاریخی ، فرهنگی ، هنری و اعطای جوایز فرهنگی ،هنری وادبی به منظور توسعه وانکشاف امور فرهنگی وهنری .

13.             زمینه سازی جهت تدویر نمایشگاه ها  در سطح ولایت جهت معرفی  داشته های فرهنگی ،هنری و ادبی کشور  و ولایت مربوطه.

14.             تشخیص وپیشنهاد نیازمندی های بودجوی به اسا س پلان کاری ریاست مربوط.

15.             ارائه گزارش ربعوار، سالانه و عندالضرورت از فعالیت ها و دست آورد ها به منظور مطلع ساختن رهبری وزارت

16.             ازریابی اجراات کارکنان تحت اثر به منظور ایجاد انگیزه برای بهبود اجراات، افزایش موثریت و بازدهی کار، تعیین نیاز های آموزشی و بالابردن ارتقای ظرفیت.

17.             انتقال مهارت های مسلکی به شیوه تدویر ورکشاپ ها، سیمینارها و آموزش های جریان کار به کارکنان تحت اثر.

18.             اجرای سایر وظایف که از طرف مقامات ، مقابق قوانین ، مقررات و اهداف وزارت سپرده میشود.

تحصیلات و تجارب:

·                    این لایحه وظایف با در نظرداشت مواد (۷)، (۸) و (۳۴) قانون کارکنان خدمات ملکی با حد اقل شرایط و معیار های ذیل ترتیب گردیده است:

·                    داشتن حداقل سند تحصیلی: لیسانس در یکی از رشته های: ادبیات،ژورنالیزم، توریزم، جامعه شناسی، باستان شناسی، هنرهای زیبا، تاریخ و بشرشناسی و به درجه تحصیلی بالاتر رشته های متذکره ارجحیت داده میشود

·                    تجربه کاری مرتبط (مدیریتی سطوح بالا، تخصصی و مسلکی) حد اقل سه سال برای لیسانس، دو سال برای ماستری و یک سال برای دکتورا

·                    تسلط به یکی از لسان های رسمی(دری یا پشتو) و آشنایی با زبان انگلیسی.

·                    مهارتهای کمپیوتر در برنامه های مرتبط به وظیفه.

 

 

 

 

Leave a Comment

x
Translate »
Open chat
1
Hello!
Hello!
How can I help you please?